Istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja // Market and Public Opinion Research

Tvrtka Target d.o.o. jedna je od vodećih agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja u Republici Hrvatskoj koju su 1993. osnovali stručnjaci s područja društvenih znanosti, metodologije i marketinga.

Od samih početaka u Targetu kontinuirano razvijamo nove metode istraživanja prilagođavajući ih dinamici brzog razvoja hrvatskog tržišta kako bismo u svakom trenutku bili spremni svojim klijentima ponuditi odgovore na specifična pitanja o njihovim proizvodima, stanju na tržištu i smjernicama za daljnji razvoj.

 

Poboljšanje administrativne učinkovitosti na nacionalnoj razini
Petak, 19 Travanj 2013
Poštovani,

Tvrtka Target d.o.o. trenutno provodi istraživanje o „Poboljšanju administrativne učinkovitosti na nacionalnoj razini“ u suradnji s konzorcijem na čelu s ACE International Consultants S.L. (ES). Detaljnije informacije možete ronaći na web stranici projekta:
http://www.iaenl.com.hr/

Također, na navedenoj stranici bit će javno objavljeni rezultati ovog istraživanja.

Ovim putem želimo demantirati netočne informacije koje ste primili od strane Hrvatske obrtničke komore u vezi ankete koju provodi naša tvrtka. Tvrtka Target d.o.o. svim sudionicima kako ovog, tako i svih istraživanja, jamči potpunu anonimnost te najvišu razinu zaštite osobnih podataka. Sudjelovanje u istraživanju je u potpunosti dobrovoljno i anonimno te pojedinačni podaci neće biti davani na uvid pojedincima, organizacijama ili institucijama. Podaci dobiveni ovim istraživanjem prikazivat će se samo na skupnoj razini u obliku tablica i grafičkih prikaza, te će koristiti samo u svrhu ciljeva projekta.

Nadamo se da smo ovime razriješili Vaše nedoumice.

Srdačan pozdrav,

Irena Šehović
Voditeljica projekta
Target do.o.
 
Knjiga Gorana Milasa - Psihologija marketinga
Nedjelja, 02 Prosinac 2007
ImageKnjiga «Psihologija marketinga» napisana je s namjerom da se u njoj na pristupačan ali i znanstveno utemeljen način okupe sva važna pitanja koja vezuju ove dvije discipline. Usmjerenost na potrebe potrošača prirodno vezuje marketing za psihologiju, znanost koja se bavi psihičkim procesima i ponašanjem. Upoznavanje potrošačkih potreba, otkrivanje odrednica potrošačkog odlučivanja i ponašanja te otkrivanje razlika među potrošačima neke su od glavnih zadaća psihologije marketinga, mješovite discipline koja se ubrzano razvila otkako je masovni neizdiferencirani marketing zamijenjen strategijom usmjerenom na potrošača.
 
[pdf] sažetak
 
[doc] narudžbenica